betwisted

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna - 15 februari 2012 23:24

   
Kvällen spenderades hos Judit. Vi pluggade (försökte) och kollade på film. Jag å andra sidan smaskade på lite försenade alla <3 dag muffinsar - MUMS! Nu måste jag sova. Är dödens trött. Godnatt hälsningar mig och brorsan som ligger bredvid. Sov så gott till er som fortfarande är vakna!

Av Hanna - 15 februari 2012 19:29


Min klänning är ifrån BIKBOK, köpte den sommaren 2009. BIKBOK har alltid varit min favorit affär och jag kommer ihåg vad glad jag blev när jag hörde att den skulle öppnas på Överby här i Trollhättan. En vanlig simpel, vit spetsklänning. Första gången jag använde den vid kallare tider - annars diggar jag den mest till ett par bruna ben och ett par kritvita Converce. 

Av Hanna - 15 februari 2012 18:23


K
änner mig lite slö idag. Har träningsvärk i hela kroppen (börjar bli lite rädd för att börja träna om jag fick en dödlig träningsvärk efter något så yttepytte litet jag gjorde!) och är godis sugen. Men NEJ! Ska försöka hålla mitt godislöfte om godis endast på helgen. Nån gång i livet hoppas jag faktiskt att jag ska kunna gå upp för trappan till lägenheten utan att känna dödslängtan! 


Hur vill du komma ihåg ditt liv? Vad vill just DU åstadkomma? Hoppas ni har en underbar dag och njutit utav solen som kikat fram idag (I Trolhättan) :)

Av Hanna - 15 februari 2012 07:45

   


En sån här stor frukost vill jag slänga i mig just nu, MEN! Jag är jätte förensad till skolan så nu ska jag sätta på festmusik på hög nivå och skynda mig som aldrig förr. Idag blir det en vit spets och något svart - mer senare! 

Av Hanna - 14 februari 2012 23:05

   

Det är sjukt hur snön kan lysa upp natten! Här är inte ens en lampa tänd och mitt rum är i princip ljust.

Jag har haft en bra Alla Hjärtans Dag. En familj, glass, bio, godis, tända ljus och en pojkvän - kan det bli bättre? Den här dagen höll dock på att gå åt pipsvängen då jag höll på att kräkas inatt. Men som tur är hatar jag att spy så jag tor jag lyckades tänka bort det! 

   

Mammas gamla ring som jag hade tänk låna imorn. Synd att en diamant har ramlat av, men skitsamma den är snygg ändå! :D 

Av Hanna - 14 februari 2012 22:36



Som jag sa förut så behöver inte Alla Hjärtans Dag just spenderas med sin pojk/flickvän. Hade lite mys med familjen idag också. Det här kortet fick jag av min lillebror. Åh han har ett sånt gott hjärta min lilla going!

   

Vi köpte glass och pyntade den med chokladsås och gelehjärtan!!!



SliskHanna som älskar allt som har med socker och göra ungefär.

 

Amanda och Lisa!

Måste bara tillägga att jag älskar hela min familj så fruktansvärt mycket!         

Av Hanna - 14 februari 2012 22:21



Det fick bli en gullig rosa bakgrund idag när det vart Alla Hjärtans Dag. Har läst runt på lite olika bloggar som skriver att Alla Hjärtans Dag är överskattad.  Jag håller verkligen inte med! Dock håller jag med om att man borde vara kärleksfulla mot varande varje dag och inte vara just den här tisdagen. 
 

Av Hanna - 14 februari 2012 12:18


Å
h vad jag vill ha detta armbandet från Stylebytyra. Fin färg och simpel, sjukt snygg helt enkelt! 

 
Skapa flashcards