betwisted

Alla inlägg under februari 2012

+++

Av Hanna - 24 februari 2012 17:18



H
oppas att denna promenad går bra och INTE resulterar i sjukhus besök. 

 
Av Hanna - 24 februari 2012 17:12
Hejsan hoppsan! Jag börjar undra hur resten av detta lov kommer att sluta. Så som jag vill att det ska sluta eller på sjukhuset? För dom som inte visste detta har jag legat inne två gånger detta året för att min vänsta njure inte är så bra som den borde vara! Och igår när jag var ute på min promenad, fick jag ont igen och har nu spenderat tiden tills nu på sjukhuset. Jag HATAR nålar och det känns som dom har tömt mig på blod totalt. Not okey?

Men nu kommer i alla fall lite bilder ifrån i förr går då jag hade pyjamas party med lite brudar!

                                             
Av Hanna - 23 februari 2012 12:08

Jag ska ut och promenera i det underbara vädret! Vi hörs lite senare. 

Av Hanna - 22 februari 2012 18:10

 

Så fort våren blir så varm att man kan gå i T-shirt (och att man är brun) ska jag gå klädd i det här!!! + hårring.   Underbart säger jag. 

Av Hanna - 22 februari 2012 17:57

 

Av Hanna - 22 februari 2012 17:34



F
rukost är ju absolut det bästa målet på dagen! Detta är bilder ifrån igår då jag åt hela två frukostar (man kan aldrig få för mycket frukost). När vi kom hem från våran powerwalk skärde vi upp en massa god frukt, ställde fram flingor och gjorde smoothies! 

Fick ingen bild på min syster så här får du en LÄNK. 

Av Hanna - 22 februari 2012 00:17

Vad får er att må bra egentligen? Jag mår bra när ja vet att andra människor mår bra. Jag har många gånger blivit retad för min "snällhet". Blivit kallad dumma saker, blivit skrattad åt och framför allt blivit utnyttjad."Bara för hon är snäll, kan hon göra mig den tjänsten" - och det stämmer till viss del faktiskt. Men jag mår som sagt bra av att vara snäll mot människor, och idag bestämde jag mig för att vara EXTRA snäll. På promenaden till en kompis sa jag:

1)
 Hej till alla jag mötte. Tänk vad du kan göra någon annans dag så himla mycket bättre med bara just det enkla ordet. Hej.
2) Jag hjälpte en kille med hans cykel där kedjan hade hoppat. Önskade honom en trevlig dag och fick höra tillbaka att jag verkade vara en bra människa (smile). 
3)
 Jag hjälpte en pensionär över en väg som var full av is. Vill ju inte att hon ska ramla! 

Och nu ligger jag här, i slutet av dagen och känner mig nöjd. För jag vet att jag har bidragit med i alla fall någonting idag. Bara något litet. Om man inte vågar säga hej, kan man bara le åt personer du går förbi! Tänk dig själv om DU får ett leende av en annan människa så ler antagligen åt nästa människa du möter. Och den människan du möter ler åt den människan han/hon möter. Och så vidare och så vidare! 

Var snälla allihopa!!!  

     

Av Hanna - 21 februari 2012 15:17

   

A
tt gå en powerwalk på världens isbana var väl kanske inte en sån himla bra! Men vi krigade på och försökte hålla oss borta från att ramla i, hehe.

 
Skapa flashcards