betwisted

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna - 26 februari 2012 23:27



Jag har precis sköljt ur hårfärg nummer 2 ur håret! Med en hätta denna gången dock. Jag fullständigt hatar hättor, för det får håret att se ut så här (ovan). Jag skulle rekomendera er att kalla mig "Tovan" istället för Hanna, för just nu stämmer det överens med mig till 100%. Peace out.

Av Hanna - 26 februari 2012 18:35

Kommer ni ihåg att jag skrev igår att det finns så mcyket att skratta åt här i livet? Ja ni, nu kan ni verkligen få något att skratta åt! Jag skulle göra slingor i mitt hår och det blev KATTASTROF! Jag har satt upp det i en stram tofs för det inte ska synas men den storaaa gula fäcken syns ändå. Så varsågoda - skratta åt mig.

   

MVH SADFACE 

Av Hanna - 26 februari 2012 14:32

 

Av Hanna - 26 februari 2012 13:52

       


Sitter och äter frukost. Maten smakar ännu godare när man äter den til solsken och Big Brother! Crazyfoot hälsar godmorgon igen. Nu ska jag ta en till macka, luta mig tillbaka i soffan och skratta åt vilka korkade människor det finns på TV.  

Av Hanna - 26 februari 2012 04:09



J
ag saknar sommaren. Jag saknar värmen, badet, sanden, solen, glass, nakna ben, musik och framför allt saknar brunheten! För var dag som går, kommer sommaren också närmare. 

Av Hanna - 26 februari 2012 02:24

 

Idag har jag alltså hjälp min lilla mormor att flytta. Ifrån stan till bondeland.  Nu är mormor hemma igen! Värdet har varit underbart fint idag. Så därför bjuder jag på två vackra vårbilder ifrån dagen. 

Av Hanna - 26 februari 2012 00:53

   

Idag är jag en väldigt besviken Hanna. Besviken på mig själv och min omgivning. Med vad faaaan, det finns så mycket annat att le för och det är precis det jag tänker göra!  

Av Hanna - 25 februari 2012 10:50

Villr först döda min syster när hon satte på musik på datorn men sen gick på toa och lämnade datorn i mitt rum??? Då var jag ju tvungen att gå upp. Det är ju ioförsig bra för idag ska jag hjälpa till att flytta och sedan städa ur den gamla lägenheten. Känner mig rätt off faktiskt, försöker leva livet nu på lovet innan skolan börjar igen. Hoppas ni mår bra!

     

Skapa flashcards