betwisted

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna - 31 mars 2012 12:03

             

Bilder från Lisas födelsedag. Vi har ätit lax, kladdkaka, glass och druckit en massa cola. Hon har för övrigt blivit röd/rosa (?) i håret också. Hon har även fått paketen inslagna för första gången ungefär. Andra år har hon fått julklappspappret som blivit över eller så har mamma kommit på kvällen innan hon fyllt år att presentpappret är slut så då har tidningspapper fått duga. Tanken som räknas? Hoppas du hade en underbar dag. Älskar dig!!!

Av Hanna - 30 mars 2012 08:59

   

N
u sticker jag iväg till skolan! Morgonen har bestått av att äta födelsedagsfrukost och ont i magen. 

Medans jag är iväg i skolan och försöker ta igen allt jag missat denna veckan vill jag att ni lyssnar på "Elephant Love Medley" - så skukt bra. Peace.  

Av Hanna - 30 mars 2012 08:57



Grattis Lisa 19 år! Älskar dig.  

+

Av Hanna - 29 mars 2012 14:36

 
Av Hanna - 28 mars 2012 21:41

         

Det här beskriver verkligen mig idag. Har legat och degat framför Sons of Anarchy hela dagen lång med coca cola och choklad redvid min sida. Min pojkvän har varit här och hälsat på mig för den delen också (+++)



So damn true!!!   

Av Hanna - 28 mars 2012 13:21

Vaknade sent idag. Så skönt! Behövde verkligen sömn. Men jag är inte hemma för att sova, utan jag är här pga min hals. I morses när jag skulle ringa och sjukanmäla mig till skolan fick jag inte fram något i telefonen. Så fort jag började (försökte snarare) prata kom det hostningar istället. Jag hoppas dom hörde att det var jag i alla fall  .



Dock var det verkligen rätt dag att vara sjuk på. Det blåser och är molnigt.



Och så lite frusna hallon till min onda hals!!!      

Av Hanna - 27 mars 2012 18:45

     


Lovis som hoppar runt i rummet, jag som myser i Nattas jättesköna Victoria Secret tröja (vill ha en likadan!!!) och sappar fram Big brother och Sons of Anarchy. Aa, en skön eftermiddag/kväll har jag haft. 


Känns som jag inte har så mycket vettigt att säga just nu. Som om jag bara önskar alla en trevlig dag hela tiden- haha. Jag vill säga något bra. Något som får folk att tänka "wow", men jag är visst inte den bruden för tillfället bara. (Jag är fortfarande smart, vet bara inte hur jag ska förmedla mig    )  

Skapa flashcards