betwisted

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna - 29 februari 2012 11:51



T
ack och hej leverpstej allihopa! Nu drar jag till Sälen och åker lite skidor. Ät borta tills på söndag och hoppas på en grymt skön tid med underbara backar och sol. Dock är jag lite rädd att vara i en husvagn med min familj... hoppas inte vi dödar varndra. Vi får hoppas på det bästa. Hej så länge.

Av Hanna - 28 februari 2012 19:01

 
Av Hanna - 28 februari 2012 15:55

 

Fina små vattenblåsor jag fått på händer/fingrar efter ett försök att locka håret. Det är nog bara att inse att jag inte är en sån tjej som ska hålla på med smink och värmetänger och hårfärg... 

Av Hanna - 28 februari 2012 15:36

     

Idag kände jag för att vara söt i det nya vårvädret!  Så idag har jag burit rosa, spets och megakrulligt hår. Hoppas alla mår bra idag. Om ni inte varit ute, GÅ UT! För det är underbart.

Av Hanna - 27 februari 2012 23:19

   

L
ånade dessa bilder ifrån Malin Åsenlunds blogg. Såg att Gina Tricot skulle få in en massa snygga shorts. Me like. Det jobbiga nu är ju bara att man inte är den enda som kommer gå runt i dom... 

Nu är det dags att krypa till sängs! Sjutton vad jobbigt det var att skriva i dessa långa naglar haha! Godnatt. 

 
Av Hanna - 27 februari 2012 21:45



J
ag försökte ta en sån där lyxig nagelbild, men njaa... Det var inte riktigt min stil. Tänker inte sitta här och låtsas att jag har gjort dom på en salong eller att dom var sååå dyra. Nej nej. Dessa kostade 50 spänn på Rusta, det är livet säger jag!

 
Av Hanna - 27 februari 2012 12:46

          

Idag är jag på gott humör, det är sån dag jag uppskattar saker och ting riktigt mycket. Jag har en familj, en bästa vän, och en underbar pojkvän.  Och jag ska bannemej uppskatta var enda minut av det för men vet aldrig vad som kan hända. Kärlek. 

Av Hanna - 27 februari 2012 06:15

 

Många tycker nog det är jobbigt att börja skolan idag, nu när lovet är slut. Eller bara för att det är måndag kanske. Men tänk så här! För varje jobbig skoldag som går, är sommaren lite närmare.

Presentation


Hej jag heter Hanna och är strax 17 sommrar gammal. Välkommen till allt emellan himmel och jord!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards