betwisted

Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna - 31 januari 2012 22:06

 

(
För tredje gången gör jag detta inlägget. Tredje gången gilt?)

Har på lite go svängig (vuxenvarning med språket) partymusik medans jag går runt och plockar och grejar på mitt rum. Avskyr när det ligger saker på golvet och huller om buller dess utom, man ser inte var som finns att erbjudas.

Så fort jag är klar med detta ska jag skutta till sängs. Den första månaden på året har varit bra, 2012 har än så länge varit superduper. Avslutar januari månad med ett leende på läpparna och börjar förhoppningsvis årets andra månad med samma leende. Godnatt! 

 
Av Hanna - 31 januari 2012 19:02

Lite så här tänker jag mig kvällen: Duscha, klippa mina naglar och måla dom, städa mitt rum och äta Ben&Jerrys till kvällsmat (snälla mamma?) 

     

Tror jag ska ge mamma dom här (ovan) hundögonen när jag frågar om en glass-kvällsmat. Då kommer hon falla pladask och köpa minst 100 paket till mig. Right? ...

Av Hanna - 31 januari 2012 18:05

   

Av Hanna - 31 januari 2012 17:26

         

"Jag vet redan vad du har ätit till frukost" som Caroline i min klass sa till mig en morgon. Då har man ju i alla fall en trogen läsare hehe!  Men ibland känns det som jag driver en matblogg? titta vad jag har ätit idag typ, men egentligen så bryr sig nog ingen. I LOVE FOOD - med riktigt stora bokstäver. Så när maten dyker upp här så vet ni att jag njuter mer än nånsin ungefär. Food food (fashion fashion), I'm addicted to it you know.

Av Hanna - 31 januari 2012 13:31


Den här tycker jag är så himla cool - men ack så orimlig. Är det bara jag som aldrig (aldrig någonsin) skulle kunna gå runt med sparade pengar i plånboken? Jag skulle ju varit fär och nallat pengar hela tiden. En godispåse kostar ju max 40 kr? En klubba hit, en klubba dit. En deodorant kostar ju inget... Och så vidare och så vidare! Cool var den i alla fall.

 
Av Hanna - 31 januari 2012 10:00

   

Har egentligen sovmorgon idag, men istället för att ligga och slappa i sängen ska jag och syrran gå ut på en morgon promenad! Hurtigt måste jag erkänna. Älskar morgon promenader. Frisk luft + en god väg på bättre kondition = en pigg och fräsch Hanna (som inte håller på att avlida när hon springer upp i en trappa...).

Av Hanna - 30 januari 2012 23:06

   

Har haft en bra dag, som jag beskrev i förra inlägget ganska tydligt - hehe! Så nu ska jag lägga huvudet på kudden och sluta mina ögon och sova helt underbart skönt.  Natti natti.

Av Hanna - 30 januari 2012 18:58

Idag har varit en grym dag! Jag kom upp i tid, kom endast 3 minuter försent till skolan (Upprepar: 3 minuter!!!), har varit mätt och go hela dagen - är magen glad är människan glad - kännt mig allmänt fräschoch good lookin har jag gjort dess utom. Dagen var till och med så bra att jag satte på mig mascara (M-A-S-C-A-R-A allihopa) innan jag stack iväg! Jag har fikat med min syster och min gamla konfirmationsledare och nu... sist men inte mist (trummvirvel) väntar jag på att min älskade pojkvän ska komma hit och göra mig sällskap. Helt awsome dag helt enkelt! 


Här skänker jag lite av min goda energi (som finns i överföld) till dom som har det lite kämpit idag!!! En genomskinlig pil skickades precis till dom behövande :D

Skapa flashcards