betwisted

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna - 8 februari 2012 16:34

       

E
n rosa gosig kofta, var ett väldigt bra altentiv att strosa runt i skolan med. 

 
Av Hanna - 8 februari 2012 12:56

   

Kände för att mitt blommiga täcke skulle ligga överst istället för det vita. Sositiv energi jao. Och lilla rufi såklart! 

Av Hanna - 8 februari 2012 12:30

       

Nej men gud, är det ett leende som ligger på mina läppar?

Jag har kommit på något "galet" jag ska göra nu i mitt nya galna liv.  Jag ska köpa en (bam pa da bam) fisk! Oh fatta vad galet mitt liv är om det galnaste jag kan göra är att köpa en fisk. Så jävla galet asså. (Vill ni att jag ska säga det igen?) Ge mig ett L! Ge mig ett I! Ge mig ett V! Vad blir det? L-I-V. 

Helst av allt skulle jag vilja ha en liten katt som bara var min. Men nu är det så att sjukt allergisk, så det går ju inte! Så har och välja mellan fiskar, vandrande pinne eller något annat konstigt djur. Så då kammade fisken hem vinsten! 

Av Hanna - 8 februari 2012 07:51

Today is a brand new day! Visst, jag är förkrossad och kommer nog vara det ett tag. Men idag när jag vaknade, kändes det... nytt. Varför ska jag gå runt och lipa över en situation jag inte kan göra något åt i alla fall? :) Gillar inte det här "jag börjar på måndag", utan jag vill börja IDAG - precis just nu. När jag är äldre vill jag inte sitta och tänka på att jag var ledsen i min uppväxt. Vad vill jag åstakomma här i livet? Inte ett lip-liv i alla fall. 

Idag har jag smink, jag klär mig i rosa och idag ska jag äta.  Äta bör man annars dör man! 

   

Av Hanna - 7 februari 2012 11:47

Hej och välkomna allihopa till mina nya... (trumvirvel) EMO-BLOGG. Jag tänkte börjar dagens inlägg med en massa ledsna citat som stämmer bra överens med mig. Sen ska jag göra om min design. Svart såklart! Min banner "Shut up and smile" kan dra åt helvete nu känns det som. Detta är ett skämt åsido. Men en emo-blogg HADE faktiskt stämmt bättre överens med mig nu :(

                 

Hoppas i alla fall att alla där ute är goa och glada! Nu ska jag fortsätta mitt deppmode. 

Av Hanna - 7 februari 2012 00:21

 

Av Hanna - 6 februari 2012 22:32

Känslor stämmer aldrig. Dom gör dig förvirrad. Sen driver dom omkring dig i timmar innan dom släpper dig precis där du startade. 

Skapa flashcards