betwisted

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Samsung GALAXY ace

Av Hanna - 17 april 2012 15:45

       

Haha har lekt lite med mobilen idag. Är mycket mycket nöjd! :) Dock fungerar juinte instagram och det gör mig lite ledsen. Sjukhuset har inte gått bra... haha   Läkaren stack fel och sen råkade hon sticka sig själv och då var dom tvugna att sticka flera gånger till för att de så jag inte hade någon blodsmitta. Men sen efter 4e försöket började jag gråta som en liten bebis och då ville dom inte fortsätta. Haha kände mig så töntig!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 27 april 2012 22:24

En kompis skrev precis till mig att länken till min nya blogg inte funkar på grund av att det är en punkt efter!!! ...

Av Hanna - 23 april 2012 16:13

Jag har bytt tillbaka till Devote! Jag tycker inte riktigt Bloggplatsen levererar. Så nu hittar ni mig på www.HannaRugenstein.devote.se. Tack och hej leverpastej! ...

Av Hanna - 23 april 2012 15:06

http://weheartit.com/hannarugenstein

Av Hanna - 23 april 2012 12:30


 Oinlämnad uppgift från 30 september. Jag har lite att ta igen idag! ...

Av Hanna - 22 april 2012 11:14


 

Skapa flashcards