betwisted

Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna - 25 januari 2012 18:10

         

Letade fram ett par gamla örhängen jag inte har användit på väldigt länge! Använde dom till en långklänning ifrån Vila. Man får inte glömma ett par goa långkalsonger under klänningen för att inte frysa ihjäl, det skulle ju inte vara så kul.

Av Hanna - 25 januari 2012 18:00



Väntar på fin besök. Mitt humör är bättre nu. Min älskling är bäst.  

Av Hanna - 25 januari 2012 14:00

Idag är jag en negativ Hanna. Det finns egentligen inte anledning, har bara väldigt kort stubin idag.

  
 
Vill gosa ner mina fötter i dessa

och äta en massa såna här
i mitt rum som jag vill göra så här mysigt

det skulle heller inte sitta fel med att bli så här blond igen! På sommaren blir alltid mitt hår så ljust.   

det känns som om inget kan muntra upp mig

å andra sidan kanske detta...
   
kan göra mig så här glad som man alltid var när man var liten. 

Nog med all negativitet! Ska gå en promenad och rensa skallen. 
 

Av Hanna - 25 januari 2012 07:00

 


"My Tattoo is the Swahili symbol for Hakuna Matata, which means no worries. It has always been my motto, that just around the corner are better days…not to mention I grew up watching the lion king!"

Sitter fortfarande i sängen och är ännu inte beredd på att möta kylan samt att sätta igång med att avklara en hel dag. (
Oj slappis varning) Det var då jag hittade den här fina bilden. Inget jag skulle tatuera in men om man lyssnar på beskrivingen. Jag gillar det där med Hakuna Matata alltså, att man inte ska oroa sig för någonting. It's Hanna style man. 


Min syster Lisa sa ett fint citat till mig igår: "Herre du har dött för mig. Hjälp mig att leva för dig."

Av Hanna - 24 januari 2012 23:45


Älskade Ruffi som alltid finns där för mig.  

För alla One Tree Hill fantaster där ute! (oooh för ni är sååå många som läser min blogg... who am I trying to fool?) Hoppas ni inte har missat att dom två första avsnitten av säsong 9 finns ute?? Detta kallar jag bra nattunderhållning om man inte kan sova. 

Av Hanna - 24 januari 2012 20:59

   


En dålig sak med snön är ju faktiskt att vantarna, mössan och halsduken har en tendens av att alltif bli fuktiga. 
Smart uppfinning nu när ljusen ändå är uppbrända. 

Av Hanna - 24 januari 2012 20:23

Sitter och väntar på att pastan, respektive mitt ägg ska koka klart. Idag har nämligen varit en bra dag då jag blev sjukt sugen på pastasallad! Jag har avklarat en hel dag i skolan (och gjort skolsaker som man ska göra i skolan för en gång skull), jag har städat mitt rum, jag har lekt lite med mina kläder och hittat lite nya lösningar på hur man kan göra fula kläder till fina kläder. Jag har också städat mit rum - dammsugit och dammat (det vill säga: Blås ner dammet på golvet och dammsug sedan upp det. Tumme upp!), jag har gått en två timmars lång promenad med min kära mormor och sist men inte minst så har jag suttit och skrattat åt Dennis M;s inlägg där han beskriver att man är fet när låren går ihop. Vad händer med världen? 



Bjuder på en bild ifrån nyår, som söta Sanna har tagit!    

Presentation


Hej jag heter Hanna och är strax 17 sommrar gammal. Välkommen till allt emellan himmel och jord!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards