betwisted

Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna - 17 januari 2012 18:15

 

Promenaden, lukten, känslan - det fick mig att längta efter våren. Vill klä mig i pastellfärger och nya fräscha converce. 

Av Hanna - 17 januari 2012 16:30



Var duktig och gick till skolan. Möts av en redovisning och ett prov som jag inte har en aning om. Kändes väldigt onödigt att gå upp från den varma kojan... Nu ska jag ta av min halsring och ta en promenad i mina nya träningstights i det fuktiga vädret. 

Av Hanna - 17 januari 2012 12:36

 


Om det är något jag ogillar så är det när nagellacket sitter halvfint på naglarna! Så detta fick bli min förmiddags sysselsättning. 

Av Hanna - 17 januari 2012 08:15

 


Sitter med min syster och käkar frukost. Bästa måltiden på dagen om ni frågar mig! (='( fast det gjorde ni ju inte?) Egentligen ville jag äta frullebufé med min älskling på Ritz... men han dissade! Idag börjar ju nämligen skolan för min del. Kommer bli skönt med lite rutiner. 


Idag är en bra dag! 

Av Hanna - 16 januari 2012 22:15

 


Lite vackra skönheter så här på kvällsqvisten! 


Drömmer mig bort till sommaren för en sekund. Nakna armar, stram hästsvans och kritvita vans. 

Av Hanna - 16 januari 2012 20:45

 


Började dagen med en mumsig frukost! 
 

gif creator


För andra dagen i rad i mina mysigaste mysbyxor, åkte jag och syrran med mormor och hjälpte henne flytta in saker i hennes nya lägenhet i Vargön!
 

 


Vi kikade in i Vargöns Järnhandel (OOOH) och jag drömde lite om att flytta hemifrån...



Min stora himmelsäng (i mitt ljusa ljusa rum) skulle vara klädd i detta påslakanet.


 


Dessa här skulle stå i fönstret och se snygga ut!



De här kloka orden skulle hänga på min vägg, så jag kunde påminnas om detta varje gång någon annan påstod tvärt emot.    


 


I köket skulle jag vara väldigt fiffig ser ni.


    


Speciellt på julen!!! 


   


Medans mina bakelser är inne i ugnen ska jag klappa mig på magen och bli läskunnig. (Någon gång i livet måste man ju det?) 



Jag får ju inte glömma dessa skönheter som kommer pryda mitt vita trägolv.  
End off this part.


   


När vi blev trötta - det är en speciallitet vi har inom familjen det där. åkte vi och köpte godis och träningsbyxor. (Underbar kombination?) Och vidare hem till mormor för lite... eh mycket... PANNKAKOR!


     


Avslutade kvällen med kortspel och jag la på mitt kända pokerface.  

Av Hanna - 16 januari 2012 11:30


Dom senaste dagarna har jag varit så himla taggad på att börja träna! Ville inte ha något nyårslöfte som hade med kroppen att göra, till exempel "bli smal". Vill man göra skillnad på sin kropp ska man göra det NU, när man känner för det och inte vänta och tänka: "jag börjar då".


Jag är inte ute efter att bli "smal&snygg", och även på köpet bli lycklig såklart! Det blir man ju när man är smal??? Utan jag vill bara komma i form och liksom känna mig fräsch! På grund av den dumma njuren får jag inte känna svetten i min panna utan jag får nöja mig med stillsamma promenader, som ioförsig kan vara minst lika skönt. 

Av Hanna - 16 januari 2012 07:00


Det är sån hat-kärlek till tatueringar. Det är ju sjukt snyggt på en ung fast kropp, men hur snyggt är det egentligen när huden ger upp och skrynklar ihop sig? Hmm... OCH (!!) hur fin är inte tatueringen till vänster precis här ovan på sista bilden? Symboliserar evigheten.

Presentation


Hej jag heter Hanna och är strax 17 sommrar gammal. Välkommen till allt emellan himmel och jord!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards