betwisted

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Hanna - 1 april 2012 23:35

                                                   

Här är lite bilder ifrån utflykten. Att kolla på bondgården var inte så roligt som vi hade räknat med. Men så är det väl alltid? När man kommer ihåg någonting ifrån barndommen som till exempel ett ställe som var jätteroligt och jätte stort eller en film som var jätteläskig, så märker man att man inte har samma uppfattning i "äldre" dagar. Vi åkte i alla fall vidare till Smögen (där det för övrigt blåste mer än någonsin) för att fiska. Kom hem nu för en liten stund sedan. Vi försökte spara bensin vilket resulterade i att behöva knöka i baksätet och huvudvärk. Men annars har det varit en bra dag!!!

Av Hanna - 1 april 2012 12:40

     

Gud vad månaderna springer iväg! Idag är det redan 1:a april. Jag har redan blivit lurad en gång idag och hoppas på mycket mera bus. Inte till mig då, men andra får gärna bli lurade hehe...

Nu ska jag + några i familjen åka till en bondgård och kolla på djur. Och NEJ! Det är faktiskt inget skämt.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Hanna och är strax 17 sommrar gammal. Välkommen till allt emellan himmel och jord!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards