betwisted

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Hanna - 20 april 2012 14:24


H
ittade ett par gamla jeans som jag köpte på Zara i malmö när jag gick i 6:an. Har inte användt dom sedan det året tror jag! Kändes lite konstigt att gå runt i dessa för det är inte riktigt min "stil". 



Tumme ner till det dåliga vädret och för jag att jag fick springa hem till skolan...



Men ändå tumme upp för att det är fredag och sovmorgon imorgon. Eller inte!!! Jag ska upp och träna kampsport.   

Av Hanna - 20 april 2012 10:42

Hej hej! Idag är det fredag vilket också innebär sista skoldagen, helg, föräldrabyte, trötthet, lycka och nackspärr. Det är okej att känna en massa olika känslor i kroppen. Det kallas att leva   

Igår var en jobbig dag i skolan med huvudvärk i princip hela dagen, rolig sånglektion, ett möte med kyrkan som vi inte hittade till och en åktur på Hunneberg. Jag och min syster fick en spontan idé att jag skulle köra bil för första gången och det gick faktiskt riktigt bra! Drabbades av panik när jag skulle backa och insåg att jag backade för fort och fick kortslutning (i hjärnan) och tryckte ännu mer gas så fortsatte åka bakåt men trodde jag skulle framåt. Men HEY, ingen skada skedd!!! Måste beställa hem mina körningspapper snart för vill verkligen börja övningsköra nu!

       

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards