betwisted

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Hanna - 6 februari 2012 22:32

Känslor stämmer aldrig. Dom gör dig förvirrad. Sen driver dom omkring dig i timmar innan dom släpper dig precis där du startade. 

Av Hanna - 6 februari 2012 18:25

Känner att jag inte har så mycket att leverera idag. Hjärtat samlar nog tillbaka sina små bitar om ett tag, sakta men säkert. Eller helst vill jag ju att han ska komma springades med det och aldrig sluta krama mig efter det. Men det blir inte alltid som man själv vill. Det är bara att ta en dag i taget.

   

Ungefär så här såg jag ut idag i skolan. + dom fruktansvärda ögonen såklart.
Någon gång innan jag dör ska jag verkligen ta motorcykelkörkort!   

Av Hanna - 6 februari 2012 06:53

Sitter här och dricker te. Chaite. Vårat te. Varför är det inte gott längre? Fan det är så mycket som är "förstört" och jag har aldrig upplevt sån här smärta. (oh no en fjortis som skriver känslor på internet) Saken är den att jag vill inte få mitt X (FYFAN!!!) att framstå som en idiot. Även fast jag tycker han är en jubelidiot just nu så är han den bästa, underbaraste, starkaste, finaste och vackraste människan jag har träffat. Man kan inte beskriva vad vi har vart igenom. Det som sårar mig mest är att jag älskar honom så jävla mycket och jag vet att han älskar mig tillbaka... men att vi inte kan. 

       

Så här ser en sönder gråten Hanna ut så här på morgonqvisten.  Vill inte gå iväg till varken sjukhuset eller skolan idag som en gris! 

Jag undrar bara. När kommer det sluta göra ont? Kommer det sluta göra ont? :( 

Skapa flashcards