betwisted

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Hanna - 3 februari 2012 18:15

   

Tack mamma... För en minut sen kändes det som om jag inte kan få en bättre fredag. Men nyss ringde min älskling och för hoppningsvis kommer han hit senare. Då ska jag hoppa i hans armar och pussa på hans söta ansikte som jag saknat så innerligt. Och helt plötsligt blev min fredag otroligt mycket bättre!

Av Hanna - 3 februari 2012 14:44

 

Fastnade så himla bra på bild idag!

             

Hallelujah!



Just chillin'

  

Fredag

Av Hanna - 3 februari 2012 13:15



Snyggt ifrån BIKBOK.   

Av Hanna - 3 februari 2012 10:38

 

du är den jag ständigt vill stå bredvid - vi ska hålla hand tills skeletten blir damm Y

Av Hanna - 3 februari 2012 10:30

 

Såhär

 

Och så här vill jag gå runt i sommar.

Sitter och tittar på snön och längtar lite till sommaren. Nu när mina tår känns som små isbitar så är väl det helt förståligt (?).  Ska det vara en bra fredag eller en dålig fredag idag? Idag känns det som jag inte kan påverka situationen, lämnar det åt människorna i min omgivning och kanske lite till ödet också. 

Av Hanna - 3 februari 2012 10:13

 


Hanna är ett kvinnonamn med hebreiskt ursprung som betyder "nåd" eller "lycka".

Kolla ditt namn - http://svenskanamn.alltforforaldrar.se/soknamn 

Skapa flashcards