betwisted

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Hanna - 17 april 2012 15:45

       

Haha har lekt lite med mobilen idag. Är mycket mycket nöjd! :) Dock fungerar juinte instagram och det gör mig lite ledsen. Sjukhuset har inte gått bra... haha   Läkaren stack fel och sen råkade hon sticka sig själv och då var dom tvugna att sticka flera gånger till för att de så jag inte hade någon blodsmitta. Men sen efter 4e försöket började jag gråta som en liten bebis och då ville dom inte fortsätta. Haha kände mig så töntig!!!  

Av Hanna - 17 april 2012 09:28

Hallå hallå! Det blir nog ingen skola för mig idag för alldeles strax ska jag åka iväg och göra en fyra timmars undersökning på vårat sjukhus. Ska kolla upp njuren igen. Suck. Kan den inte bara fungera som den skaaaa? Men jag slipper skolan idag i alla fall hehehehe   

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards