betwisted

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Hanna - 15 april 2012 17:46

             

Måste faktiskt medge att Gina Triot överraskar mig mer och mer för varje gång jag går in i butiken/hemsidan. Förut tyckte jag bara dom hade "barn kläder" men nu har dom riktigt fina saker! Och jag blev ledsen när jag gick hem utan någonting nytt    haha! Fast oavsett hur rik man är tror jag alltid att det är någonting man saknar ändå.  

Av Hanna - 15 april 2012 17:10

   
Västen med kossan haha!

J
ag har precis kommit hem från Överby (ett köpcenter här i Trollhättan/Vänersborg) med mamma. Blev så lättad när jag gick ifrån Siba då jag fick beskedet att min mobil byttes ut utan vidare problem. Jag har haft så himla mycket problem med min förra xperia x10 mini, lämnat in den hela 4 gånger så nu bytte dom ut den. Så nu vet jag inte riktigt vilken jag vil välja. Om det är någon som vill lämna ett tips på en bra mobil skulle jag bli väldigt tacksam!

Av Hanna - 15 april 2012 14:21



Klockan är snart tre och vi har fortfarande inte kommit iväg till Siba. Vad är det med min familj och tider alltså?
Idag har jag på mig en röd jeansväst som jag fick låna av min älskade lilla mormor. Det är en söt kossa bak på ryggen som jag ska visa sen haha     !

Av Hanna - 15 april 2012 08:00

             

Börjar denna dagen med bilder/filmsnuttar från Titanic - världens finaste film. Det är sjukt hur mycket känslor en film kan väcka hos en människa!!!

Slut på småprat nu ska Siba få sig en utskällning! Inte av mig personligen såklart, tvingar med mamma.  

Av Hanna - 15 april 2012 01:31

Om jag ska vara ärlig så jag på lite dåligt humör. Ja det är sant, jag är ingen superwoman *buhu*. Jag har haft en bra dag men sen hände någonting! Det är småsaker egentligen men som gör mig rasande. Som att när jag är så kissenödig att jag håller på att spricka, trasslar snöret ihop sig så jag inte får av mig byxorna? Eller att datorn kommer dö nu-nu-nu och jag springer och hämtar laddaren, men att den trasslar in sig i alla andra dumma sladdar som ligger där. Karman ger igen på mig idag för jag inte hade otur igår. Tror jag behöver sova bort detta faktiskt. Gillar inte att vara på dåligt humör! Arrrrggghh. 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Hanna och är strax 17 sommrar gammal. Välkommen till allt emellan himmel och jord!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin

bloglovin

Skapa flashcards