betwisted

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Hanna - 14 april 2012 21:30



Sitter just nu i sängen med mammas pojkväns dotter Amanda på 6 år och spelar Nintendo. Jag har spygröna naglar, leker konstnär på Draw something, käkar lite godis, tittar på en knäpp kanin och börjar få lite feber.

Om två dagar börjar skolan. Jag är helnöjd med mitt påsklov! Är inte så pepp på att börja skolan faktiskt. Väldigt skoltrött faktiskt. Faktiskt. Men bara 9 veckor kvar till sommarlov faktiskt. Så är det faktiskt.   

Av Hanna - 14 april 2012 17:58

           

Hittade en rolig bok här hemma. "Sveriges fulaste skivomslag" och det kan jag verkligen hålla med om till 100%. Men denna sista tar nog faktiskt denna sista. Skulle detta vara snyggt? 

Av Hanna - 14 april 2012 17:37

Vet att jag inte har bloggat så värst mycket dessa dagar på lovet men jag har faktiskt LEVT. Och jag har haft det riktigt roligt också   Igår sov jag över hos en kompis och gick upp tidigt  hos henne för att sticka iväg på ett träningspass som var det jobbigaste jag gjort. Men också väldrigt roligt! Här blir helt enkelt en liten bild sammanfattning av de senaste dagarna! 


F
ixat i rummet, gjort klädstången ännu mera rosa, spelat poker, gosat med kanin, ätit pizza.

Av Hanna - 14 april 2012 16:58

Jag vaknade ganska precis av att solen sken in på mig genom fönstret. Gick upp och duschade och nu när jag kommit tillbaka till mitt rum regnar det ute? Iband förstår jag mig inte på Sveriges väder. (Ibland? Vem försöker jag lura nu?) Ska fixa mig i ordning lite sen ska jag försöke hitta kameran i detta galenskap. Hej så länge!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards