betwisted

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Hanna - 13 april 2012 19:50



Blev fett lack förut (skrev jag verkligen precis fett lack?) på internet att jag stängde ner hela datorn och sov i två och ½ timma till. Vaknade vid två av att en kompis ringde så jag tog min räsercykel hem till henne. Vi har chillat, snackat, ätit kakor, druckit saft, städat   och rensat rensat rensat. Har nog aldrig sett ett sånt fuskstädat rum!!! Men jag tycker om henne ändå   

Här ovan har ni collaget jag pratade om i alla fall. Nu väntar... PIZZA! 

Av Hanna - 13 april 2012 12:22

God morgon god morgon! Hoppas alla har sovit gott. Jag själv vaknade upp med världens träningvärk i armar/axlar som jag tränade igår på gymmet. Men träningsvärk betyder att man har kämpat så då har jag mer än gärna ont  

Drömde att jag ägde ett par boyfriend jeans inatt. Det var en fin dröm.

Jag har gjort ett litet collage med just boyfriend jeans men just nu är vårat internet segare än segast (kan min lillebror sluta spela WOW?) så jag ska lägga mig i sängen och sova bort min frustration! ncncncnc

Av Hanna - 13 april 2012 01:55

   

Jag som är en stolt följare av Malins blogg såg nu i veckan att hon hade tatuerat sig. Fasiken vad fint det blev. Jag gillar detta citatet faktiskt. Det är enkelt men ändå så självklart och är perfekt att titta på i deppiga dagar. Grymt jobbar helt enkelt. Dessa bilder är dock tagna ifrån Ines blogg.  

Av Hanna - 13 april 2012 01:48



Dessa två bikinis ifrån BIKBOK är ju underbara! Längtan efter sommaren kryper bara i min mer och mer. Speciellt när jag inhandlat klänningar som inte går att använda....  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards