betwisted

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Hanna - 11 april 2012 13:11

             
D
et här är lite nya saker som har fått ta plats i mitt rum på senaste tiden. Köpte två klänningar i drömbutiken som jag hittade igår. Känner att min klädstång är lite föööör rosa för tillfället haha! Och jag undrar vart mina pengar tar vägen! Men samtidigt - köper jag inte kläder för pengarna så köper jag mat/godis och då vill jag hellre ha kläder!   Fast jag tror jag vill lämna tillbaka skorna...

Av Hanna - 11 april 2012 00:06

Jag har haft en helgrym dag idag. Några timmar strosandes på Ikea, timmar av shopping och ett perfekt avslut på kvällen med bio. Kvarteret skatan reser till Laholm - GRYM! 

Nu ligger jag här i sängen med min bror och vi ska kolla på film. Ge världen ett finger för tillfället för jag är fortfarande åksjuk och NU SKA JAG SLAPPA!

     

Påskpyntet åkte förresten upp idag. Typiskt familjen Rugenstein (det är vi det alltså) Bättre sent än aldrig!!

   

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards