betwisted

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Hanna - 6 april 2012 22:19



Var precis inne på min systers blogg och där hade hon skrivit att hon hade dåligt samvete över att hon sparkade mig i magen när jag försökte ta hennes godis. Detta gjorde jag inte för att vara elak mot henne utan för att hon lider av en ätstörning. Tänker inte gå in djupare på det, ni får läsa hennes blogg om ni vill veta mer. Det jag ville säga är att Du behöver inte ha dåligt samvete för jag tror inte någon människa utan matproblem någonsin kommer förstå hur jobbigt du har det! En kärlekshälsning till min syster alltså - kommer älska dig oavsett om du sparkar mig i magen eller inte     

Av Hanna - 6 april 2012 17:58



Träningen gick bra, körde bland annat 50 kg på magmaskinen och jag kände mig så good damn duktig!  Dock var gymmet fullt? Trodde det inte skulle vara någon där för det var påskhelgen. Nu har jag precis lagt mig till rätta hemma hos pappa och väntar på en fin pojkvän, vi ska kolla scarface och mysa. Han blev helt chokad för jag inte hade sett den haha! Eftersom vinterjackorna hänger nere i källaren fick jag nöja mig med min jeansjacka. Vem trodde att det skulle börja snöa i April liksom...

Av Hanna - 6 april 2012 12:39

     

Eftersom vi ska till pappa i eftermiddag så hade vi lite påskmys på morgonen här hos mamma. Vi har fått god frukost och godis och helt plötsligt börjar det snöa! Varför snöade det inte på jul men nu i april? Nu ska jag sticka iväg och träna och sen packa min väska (kuuuul) till pappa. Hörs! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Hanna och är strax 17 sommrar gammal. Välkommen till allt emellan himmel och jord!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards