betwisted

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Hanna - 4 april 2012 22:47

Halli hallå. Just nu så är det faktiskt inte den riktiga Hanna som pratar utan hon lider av lite schitzofreni och Hanna bitterkärring har kommit för att prata lite istället. 


Blir så OTROLIGT trött på människor som ska bete sig som dom gör. Omogna, respektlösa, elaka, bortskämda osv osv osv osv. Igår var det en tjej i min skola som prata med sin mamma i telefon och samtalet löd ungefär "Men mamma du är ju fan dum i huvet så håll bara käften din jävla hora. Åååååh jävla kärring gå och dö!!!!!" *Klick*. Jag skulle aldrig, jag upprepar (!!!!!!) aldrig någonsin säga såna saker till min mamma. Okej jag har ingen aning om vad dom har för relation och man behöver inte älska sina föräldrar men man accepterar dom. Det gör man med alla människor. Respekt kan nog fan vara det viktigaste som finns. Samma sak i vilket förhållande som helst! Accepterar man inte varandra och dess kompisar/vanor/viljor - yeah, you named it - kommer det fara och flyga någonstans så småningom. 


Nu börjar vanliga Hanna komma tillbaka och inser att jag behöver inte deppa ihop över att folk i min omgiving är (bokstavligt talat) riktiga I-D-I-O-T-E-R med stora bokstäver. För jag är faktiskt inte en idiot. Jag bryr mig om människor, jag är snäll, jag håller på rättvisan och jag har inte som mening att göra andra människor illa. Dess utom ska man inte lägga energi på det som är dåligt. Alla som håller med mig kan ju bara le just nu och vara så jävla stolta över er själva för ni rockar ta mig fan fett!!!

         

+

Av Hanna - 4 april 2012 14:46

     

Nej men se där!!! Ett stökigt rum och skabbiga naglar ledde till ett städat rum och fina (?) naglar. Nu ska jag har lite kvalitetstid med en kär vän. Tack för du finns Nathalie.  

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards