betwisted

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Hanna - 27 mars 2012 18:45

     


Lovis som hoppar runt i rummet, jag som myser i Nattas jättesköna Victoria Secret tröja (vill ha en likadan!!!) och sappar fram Big brother och Sons of Anarchy. Aa, en skön eftermiddag/kväll har jag haft. 


Känns som jag inte har så mycket vettigt att säga just nu. Som om jag bara önskar alla en trevlig dag hela tiden- haha. Jag vill säga något bra. Något som får folk att tänka "wow", men jag är visst inte den bruden för tillfället bara. (Jag är fortfarande smart, vet bara inte hur jag ska förmedla mig    )  

Av Hanna - 27 mars 2012 17:03

   

Vädret är ju helt underbart här alltså! Det är varmt, soligt och vindstilla. Men folk kan coola ner liiite granna och ta av sig shortsen igen. Eller nej, ha dom på föressten! Vill ni passa på att njuta av solen ska ni göra det. Hade jag inte haft såna här superbleka ben som jag har just nu och inte varit så frusen av mig, hade jag kanske också gjort det vid det här laget  . Jag vill ta kort på den fina dagen men det får vara nog med att ta samma kort från samma vinkel. Ni vet nog gott och väl hus lägenhetslängan på andra sidan vägen ser ut nu. Ha det gött!    

Presentation


Hej jag heter Hanna och är strax 17 sommrar gammal. Välkommen till allt emellan himmel och jord!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards