betwisted

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Hanna - 20 mars 2012 23:15



Tänkte bara kika in för att önska alla en god natt. Ovan är ett bevis på hur tråkigt jag har haft den senaste timman. Sitter och gör en massa sommar-kläder-collage. Skulle mer än gärna vilja ha lite mer värme just nu. Idag när jag gick hem märkte jag att allt grus var borta från vägarna, och det räcker för mig just nu. Jag är bara lycklig över att blommorna börjar visa sig i rabatterna. Våren gör alltid en på mycket bättre humör! Undra om det bara är jag som känner så. Godnatt! 

Av Hanna - 20 mars 2012 15:58

   
Bild ifrån www.kenzas.se

Måste säga att Gina Tricot bara fortsätter att överraska mig med sina prylar. Det blir bara snyggare och snyggare saker. Till exempel deras nya nagellack! Har inte vågat köpa för man vet ju aldrig hur det ser ut när man penslar på men på bilden ifrån Kenzas blogg ser det ju grymt ut!  

Av Hanna - 20 mars 2012 09:15



 Indrottlektionen börjar om 40 minuter och jag sitter i pyjamas och äter frulle. Det var en plåga när alarmet ringde imorses, ville bara snooza tills tiden tog slut. Vakande med halsbränna dess utom, så jag får ta det lugnt med idrotten idag, och ingen träning för den delen heller. Hoppas ni har det bra och att ni inte vaknade med humöret som jag gjorde!     

Presentation


Hej jag heter Hanna och är strax 17 sommrar gammal. Välkommen till allt emellan himmel och jord!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloglovin

bloglovin

Skapa flashcards