betwisted

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Hanna - 19 mars 2012 21:11

Sitter i pyjamas och äter kvällsmat. Zumban gick bra och det var faktiskt andra gången gilt (!!!). Jag orkade hela passet (kan ju bero på att orginal ledaren är i Dubai och att det var en inhoppare som körde lite spontana rörelser. Men det låtsas jag inte om :D). Nu ska jag käka klart, krypa ner i sängen kolla några avsnitt på Sons of Anarchy och sen sova. Lång dag imorgon. 

     

Av Hanna - 19 mars 2012 16:00



Jag har pimpat upp mitt rum med lite vårfärger och vårkläder. Det känns superduper att solen skiner in genom mitt fönster, att blommorna börjar kika fram ur jorden och att vinterjackan händer nere i källaren!

Strax ska jag iväg och träna Zumba och hoppas på att jag karar hela passet den här gången. Andra gånger gilt? Inviger mitt nya träningslinne idag dess utom. Rosa Adidas Orginal linne = ett snyggt linne. 

Av Hanna - 19 mars 2012 12:15

 

Åh hej kompis. Tror aldrig du har sett så inbjudande ut! Om du ursäktar nu ska jag kasta mig på dig och bara blunda lite. Tack på förhand!!!

Av Hanna - 19 mars 2012 12:04


I
dag kände jag för att testa en låg hästsvans. Blandade känslor alltså. Jag har tyvärr dåliga minnen ifrån sådana här håruppsättningar från när man var liten, så därför kändes det inte 100% bra att strosa runt i skolan så här idag. Men vad är det man säger? Att när man testar nya saker som är lite si så där stärks självförtroendet. Jag har i alla fall inte förlorat något på denna fula uppsättning om man säger så. Känner att jag har fastnat lite så jag avslutar här nu innan inlägget blir för långt. 

Tack och hej leverpastej / Mogen_tej.  

Av Hanna - 19 mars 2012 08:34



Nu när vi ändå är igång men massa snygga saker så kan jag passa på att visa det här örat. Det är tyvärr inte mitt öra men jag skriver för andra gången idag: "Fasiken vad snyggt" . 

Av Hanna - 19 mars 2012 08:25

 

Fasiken vad snygg tröja. Den här skulle jag mer än gärna vilja strosa runt i. Plus att ordspråket är ju så himla sant! 

Av Hanna - 19 mars 2012 08:21

 

Godmorgon hälsar jag och vår nya familjemedlem, Lovis! 

Skapa flashcards