betwisted

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Hanna - 14 mars 2012 16:23

                     

Invigde årets första glass i solen idag med två vänner. Tack våren för du är på väg!!! 

Av Hanna - 14 mars 2012 16:07

   
D
en här skjortan, delvis, var ett av säkert 50 plagg som vi fick hem igår. Förtfarande överlycklig!!! Fick omvandla min garderob lite för att få plats men nu har allt kommit i sin ordning och det känns toppen i hela kroppen. 

Av Hanna - 14 mars 2012 08:29



G
od morgon, god morgon. Imorses när klockan ringde trodde jag att jag var ledig från skolan idag. Vi är nämligen lediga imorgon och jag har längtat efter denna dagen att tiden har gått för långsamt helt enkelt. Efter många "om" och "men" reste jag mig till slut ur sängen, gick till köket för att äta frukost och inser att det ligger PANNKAKOR på bänken. Helt plötsligt blev morgonen hur mycket mer bättre som helst. 

Skapa flashcards