betwisted

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Hanna - 9 mars 2012 22:24


V
et inte om jag kunde få ett bättre avslut på dagen. Hoppas ni har haft en bra fredag!

 
Av Hanna - 9 mars 2012 14:03

Just nu!


Jag har lite att göra idag. 1) städa mitt rum. 2) packa min väska till pappa. 3) klippa marias hår. 4) åka och drömma om kläder med mina vänner på Överby. 5) åka till pappa. 6) träffa min älskling. 7) baka. Ja, det är en del helt enkelt. Håkan Hellströms album "Nåt gammalt, nåt nytt, nåt lånat, nåt blått" spelas högt ur mina högtalare och jag är igång! Om vi inte hörs innan dagen har nått sitt slut så hoppas jag att du har en underbar fredag!

Av Hanna - 9 mars 2012 08:15



G
anska deprimerande morgon om jag får säga det själv. Men för varje dag som går, är också värmen ett steg närmare. Även om det var en deprimerande morgon så blev det bättre när jag kom till skolan och stötte på mina klasskamrater som gjorde engelska lektionen mycket roligare än den egentligen är. Även fast det ligger snö på marken kunde jag inte motstå Nathalies ursnygga vårtröja. 

Skapa flashcards