betwisted

Alla inlägg den 7 mars 2012

++

Av Hanna - 7 mars 2012 22:38

       

Dagen slutade bra trots allt! Jag umgicks med två kompisar, sen kom min älskling på besök.  

Av Hanna - 7 mars 2012 15:21



L
ite så här känner jag mig just nu. Fast och kan inte röra mig. Många tankar som flyger runt i skallen. Mycket jag vill göra men tiden räcker inte till. Jag struntar i att träna idag och går hem och tar tag i mitt rum istället! Ska försöka motstå sötsuget men det är svårt alltså. Hoppas ni har en bra dag!

Av Hanna - 7 mars 2012 14:02



Jag satt och tittade på peppande bilder... OCH SER DET HÄR? Jag får ont i hjärtat när jag ser dessa bilder. Inte att själva bilden är hemsk, utan att vissa människor faktiskt känner så här! Vad var det som gick fel egentligen? Hur kan man tillåta sig själv att må så här? Hur kan man låta det gå så här långt? Hur kan den utsatta människans nära och kära låta det gå så här långt? Tanken på att någon inte ens har några nära och kära gör också ont i mig. Usch! 

Av Hanna - 7 mars 2012 13:58

 

Av Hanna - 7 mars 2012 13:48


N
u får ni för första gången se min nya hårfärg! Fasen vad jag gillar att vara såpass blond som jag är. 

Annars då? Vad händer liksom? Jag känner mig helt bortkopplad ifrån verkligheten för tillfället. Ligger efter i allt i skolan, drömmer om resor, onödiga jävla intriger, 600 stycken olästa inlägg på Bloglovin, 6 stycken otittade avsnitt av Big Brother, beroende av Draw something, stökigt på mitt rum - och så vidare och så vidare... Skulle kunna babbla på i evigheter om vad som är "fel" just nu. Men vafan? Jag är ju inte mer än minniska! Snart är jag tillbaka på banan igen.


Vad är egentligen normalt?  

Skapa flashcards