betwisted

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Hanna - 5 mars 2012 23:08

Två bilder från imorses! 

Sent igår kväll kom jag och min familj hem ifrån Sälen, där vi varit och åkt skidor och tagit det lugnt i några dagar. Den här dagen har varit fullsmäckad! Jag har varit i skolan, slingat mitt hår som tog 4 timmar, möblerat i lägenheten och umgåts med min älskade som jag inte hade gjort på många dagar. 

Det är mars! En ny månad - ett "nytt" liv (?). Nej inget nytt liv, men nya vanor rättare sagt. Nya nyttigare vanor än nutidens. Jag har bestämt mig för att sluta äta godis VARJE dag och börja röra på mig. Jag vill känna mig hälsosam! Och detta är på riktigt nu. Det är lätt att vara nyttig i några dagar och sen ge upp. Tror det är någon annan som också känner igen sig i detta?  

Skapa flashcards