betwisted

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Hanna - 21 februari 2012 15:17

   

A
tt gå en powerwalk på världens isbana var väl kanske inte en sån himla bra! Men vi krigade på och försökte hålla oss borta från att ramla i, hehe.

 
Av Hanna - 21 februari 2012 15:05

   
Carro bor i hus = kallt hus. Därför fick jag gå runt i goa mjukis tofflor. Och jag föll för hennes snygga sminkbord! 

   
Efter den extremt jobbiga träningen (som dess utom har gett mig världens träningsvärk idag) åt vi vanilj yogurt och blåbär!

 

Trött och allergisk var två ord som beskrev mig imorses när vi skulle göra oss i ordning till bufféfrukosten! 

MEN FY SJUTTON VAD GOTT DET VAR! 

Av Hanna - 21 februari 2012 13:48



Satt på balkongen med mamma i morses. Vilket underbart väder! Solen skiner och fåglarna kvittrar.



M
en sen såg jag den här bilder och blev ARG! Hur kan man uppmana ett sånt här utseende??? 

Av Hanna - 21 februari 2012 07:00



M
edans jag är och käkar en as(AAAAS)god frukost kan ju ni fundera på om dessa skor är fula eller snygga? Jag kan inte riktigt bestämma mig. Dom är lite fulsnygga faktiskt. 

Skapa flashcards