betwisted

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Hanna - 20 februari 2012 22:30

   

Har haft en jättebra dag med min kompis Carro. Hon fick mig att följa med på ett träningspass - för första gången på 5 månader!!! - och jag höll på att avlida, med ansiktet röd som en tomat och ryggen blöt som Victorafallet i princip. (Usch vad äcklig hon är!!! Tjejer kan inte bli svettiga?). Imorgon ska vi upp tidigt för att käka frukostbuffé och just nu känner jag att jag bara vill sova för att frukosten ska närma sig med stormsteg. 

NOG OM TRÄNING OCH MAT. Hur sött var inte dessa två saker ifrån H&M? Jag vill klicka hem, men (...) har lovat mig själv att sluta slösa pengar och betala tillbaka mina skulder först och främst. (Men herregud. Svettas hon OCH har skulder?) 

Av Hanna - 20 februari 2012 12:14

 

Idag är det måndag! (idiotförklarad?) Men det är mer saker än bara just måndag. Det är en ny dag, en ny vecka och nya möjligheter! Jag känner mig faktiskt alltid lite mer fräsch just denna dag. Gick upp tidigt och tog en långpromenad med syrran, åt en jättegod frukost, packade min väska och nu ligger jag och chillar. Tänk vad mycket jag hunnit med idag och klockan är bara 12.20. 

Idag ska jag bege mig till en annan stad och umgås med en klasskompis. Det är ju LOV for god's sake!  Tumme upp för det kompisar. 

Av Hanna - 20 februari 2012 00:43

Hittade till min förvåning inte alls så mycket som jag ville hitta. Fick bara med mig den här ljuvliga tröjan hem. Inte så dåligt det heller, men ville verkligen handla en massa idag! Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge right? Snart kommer det not ut lite mer vårkläder och då kommer jag vara ute i alla butiker som en liten galing :D



Från Gina Tricot!



Kanske ska börja chilla med stickade tröjor?

Skapa flashcards