betwisted

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Hanna - 18 februari 2012 22:33


J
ag tycker alla är så elaka mot Ranelid. Jag tycker han är cool! Han är i 60-års åldern och för det första så är han med i Melodifetivalen och SJUNGER INTE. För det andra är han "solbränd" som fan och står och diggar töntigt till musiken. Han är sig själv - och det gillar jag!!! 

Av Hanna - 18 februari 2012 17:32



 

Do what makes you happy
Be with who makes you smile
Laugh as much as you breath
Love as long as you live
Av Hanna - 18 februari 2012 17:06

   

En regnig lördag som denna, passa Melodifestivalen och 2 kg godis alldeles utmärkt!

Av Hanna - 18 februari 2012 12:20


Jag har verkligen insett hur mycket jag älskar den här serien. FÖR mycket! Luke kommer TILLBAKA!!! Och jag sitter och gråter haha... Sitter som fastspärrad framför datorn och tittar det senaste avsnittet av säsong 9!

Av Hanna - 18 februari 2012 11:57

 

Vaknade upp till regnet och då blev jag lite sadface, eftersom jag ville ut och promenera.

Men sen kom jag på...


DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER, DET FINNS BARA DÅLIGA KLÄDER!   

Skapa flashcards