betwisted

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Hanna - 14 februari 2012 23:05

   

Det är sjukt hur snön kan lysa upp natten! Här är inte ens en lampa tänd och mitt rum är i princip ljust.

Jag har haft en bra Alla Hjärtans Dag. En familj, glass, bio, godis, tända ljus och en pojkvän - kan det bli bättre? Den här dagen höll dock på att gå åt pipsvängen då jag höll på att kräkas inatt. Men som tur är hatar jag att spy så jag tor jag lyckades tänka bort det! 

   

Mammas gamla ring som jag hade tänk låna imorn. Synd att en diamant har ramlat av, men skitsamma den är snygg ändå! :D 

Av Hanna - 14 februari 2012 22:36



Som jag sa förut så behöver inte Alla Hjärtans Dag just spenderas med sin pojk/flickvän. Hade lite mys med familjen idag också. Det här kortet fick jag av min lillebror. Åh han har ett sånt gott hjärta min lilla going!

   

Vi köpte glass och pyntade den med chokladsås och gelehjärtan!!!



SliskHanna som älskar allt som har med socker och göra ungefär.

 

Amanda och Lisa!

Måste bara tillägga att jag älskar hela min familj så fruktansvärt mycket!         

Av Hanna - 14 februari 2012 22:21



Det fick bli en gullig rosa bakgrund idag när det vart Alla Hjärtans Dag. Har läst runt på lite olika bloggar som skriver att Alla Hjärtans Dag är överskattad.  Jag håller verkligen inte med! Dock håller jag med om att man borde vara kärleksfulla mot varande varje dag och inte vara just den här tisdagen. 
 

Av Hanna - 14 februari 2012 12:18


Å
h vad jag vill ha detta armbandet från Stylebytyra. Fin färg och simpel, sjukt snygg helt enkelt! 

 
Av Hanna - 14 februari 2012 08:00

 

Mmm, gött!  

Av Hanna - 14 februari 2012 07:00

       

Ingen har väl missat att det är alla Y dag idag? Tyvärr så är det många människor som får ångest över denna dag. Men det borde man inte ha! Det borde inte vara en sorts oskriven lag att man ska vara med någon man är förtjust i på det kärleksfulla sättet. Varför inte fira alla hjärtans dag med din kompis eller ditt syskon? Du känner ju kärlek till en bästa vän också, lika så ditt syskon. Syskonkärlek till exempel! Så skippa ångesten till dom som har den!



Eller så har du bara en god jävla dag med dig själv!  Glad alla hjärtans dag i vilket fall :)

Skapa flashcards