betwisted

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Hanna - 13 februari 2012 21:51

         

Av Hanna - 13 februari 2012 15:42

     
Hur kan man INTE digga min Ruffi? En-ögd och allt. Charmig charmig. 

Än så länge finns inte träning på kartan, har fobi för att vara på gym själv. Är man två kan man skratta åt varandras ansikten som är lika röda som tomater. Man kan dock skratta åt sig själv också, som jag gjort many times before. Men diggar mest att vara två! 

Så nu ligger jag och kollar på Revenge (som jag förövrigt fastnat totalt i). Ska försöka pigga upp mig syster på att följa med mig till gymmet. Senare... Nu ska jag fortsätta kolla serien. 

Av Hanna - 13 februari 2012 15:36

         

Vad ska man göra med livet idag då? Vill så gärna träna men ingen kompis vill träna med mig!!! 

Av Hanna - 13 februari 2012 09:32

       

Om det ändå bara kunde bli sommar! Detta är ännu en anledning till att längta lite till (mer än vad jag redan gör hihi)

Av Hanna - 13 februari 2012 06:45

                             

Hur kan veckan börja bättre än med det här? En massa inspirationbilder. Den sista bilden kan ju vara det absolut mysigaste jag sett! Ett litet sov-kryp-in, och självklart VITT!

Godmorgon alla glada. Hoppas ni får en underbar vecka!!!  

Skapa flashcards