betwisted

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Hanna - 12 februari 2012 21:47

      
Glass till kvällsmat är aldrig fel!!! 

Av Hanna - 12 februari 2012 14:51

   

Klockan har närmat sig tre på eftermiddagen och jag har aldrig varit så lättad över att få lägga sig på sängen och vila lite. Har varit i kyran, gått en promenad med pappa, ätit lunch med pappa och gått i affärer med pappa. Pappa pappa pappa - världens bästa pappa. Men inte nog med det, så har jag gjort allt detta med en fruktansvärd skoskav! Ska visa upp mina älsklingar snart (även fast ni skadar mig) .

Av Hanna - 12 februari 2012 11:00


God morgon God morgon! Söndag morgon, sista dagen i veckan. En skolvecka kvar, sen är det lov. Eller? Tjejen med koll! Just nu vill jag ha allt detta (ovan). Lite konstig kombination, but i want it so bad... "Skinn"byxorna vill jag ha nu, till en färgglad stickad tröja! Sport-bh'n vill jag ha på måndag, då jag får börja träna! Den gröna tröjan vill jag använda på våren/sommaren. Skutta runt i fina färger och vara glad. Och så småning om vill jag ha ett par orange shorts och springa runt med en brun kropp i bikini. 

Skapa flashcards