betwisted

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Hanna - 10 februari 2012 14:11

 

Var tvungen att lämna flingorna i morses då jag hade bråttom till skolan. Så här lågdom välkomnande och tittade på mig när jag kom hem. 

 

Fina blommor som lyser upp köket.
   

Så här gick jag klädd i skolan. Världens skönaste tights dess utom. Hade en tofs som påminde mig något så fruktansvärt om Legolas. Men min slöhet tog över och jag sket i det.


Nu har jag detta att ta tag i och sedan ska jag hem till min pappa och fira hans födelsedag. Som ni ser har jag lite och ta tag i nu så vi hörs och störs lite senare! Tjing.

Av Hanna - 10 februari 2012 09:35

Vi är nu inne på våran andra lektion för dagen, en kvar att avverka och sen är det officiellt helg. Vi har servicekunskap och som alltid, börjar vi lektionen med roliga klipp från youtube så vi får positiv energi. (Eller fjäsk ifrån läraren till oss elever?) 

Idag är en bra dag. Förutom att jag råkade välta ut hela flingpaketet över köksgolvet när jag skyndade till skolan, har jag också fått mitt hjärta tillbaka Y 

   

Skapa flashcards