betwisted

Alla inlägg den 9 februari 2012

NU

Av Hanna - 9 februari 2012 20:59


V
ampire diaries

 
Av Hanna - 9 februari 2012 20:44

 
Av Hanna - 9 februari 2012 20:18

 
Tumme upp (jävligt lång dess utom) till detta snygga nagellacket.

Strosar tunt i ett par sköna tights som jag har tänkt att använda imorgon. Om några timmar har torsdag äntligen slått över till fredag, och det känns underbart! Kommer spendera helgen hos min fader.   

Av Hanna - 9 februari 2012 11:07

   

You wanna be on top? (BOOM BOOM) 

Tyckte om att gå klädd i rosa igår så bestämde mig för att köra en liten favorit i repris. Har en vit blus under en rosa långärmad tröja + lockat hår.  Nu ska vi buddies plugga vidare!

Av Hanna - 9 februari 2012 00:48

Ligger och kosar mig i min koja. Tror (och hoppas) på att jag kommer sova bra inatt för första natten på några dagar. Godnatt!

Skapa flashcards