betwisted

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Hanna - 2 februari 2012 20:00

       
Samlar jag mat i kinderna som en ekorre eller?  


Idag känner jag mig inte bara som en dålig "bloggarska", utan också som en dålig människa. Jag brukar inte vara på dåligt humör men idag är det något tokigt med mig. Det var inga som helst problem att sätta på ett fejksmile på dessa bilder idag inte. Nej nej nej. Nej nej nej nej. Jag har till och med önskat att jag ska bli påkörd idag. Jag vill inte dö och inte bli skadad för livet, utan jag vill bara få lite ont så att någon kan tycka lite synd om mig. HUR NORMALT ÄR DETTA? Vem tänker så här? Bilolyckor är inte ens någonting man ska skoja om, men jag kan inte låta bli att skratta åt mig själv. Så ta detta inlägget med en gnutta humor, (eller nej förresten! Men mycket humor) för just nu är det fröken lingon som talar. Är det ens möjligt att ha lingon humör dygnet runt, varje dag? 

2/2

Av Hanna - 2 februari 2012 12:55

Jag har inte kunnat ansluta till bloggplatsen för än nu. Där med förklaringen till fråvaron. 



Lite på det här(ovan) humöret känner jag mig idag. Jag kan inte ta mig själv seröst. Är små irriterad, lite sur, ironisk men samtisigt glad. Jag själv har till och med kännt mig lite elak, (va? Kan Hanna vara elak?) men folk har uppfattat mig som rolig? Då blev jag ännu mer irriterad... Skräll. Men mitt humör jobbar sig sakta men säkert upp till toppen igen. Tjing tjing så länge! 

Skapa flashcards