betwisted

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Hanna - 1 februari 2012 17:33

Ska krypa till kojs och kolla på Fast and the furious. Har alla filmerna så om det blir en kort eller en lång natt - det vet jag inte. Men nåt som är säkert är att jag är ruskigt trött! Godnatt klockan halv sen på kvällen hälsningar Hanna. 

Av Hanna - 1 februari 2012 17:11

 

Hur snyggt? Fan ibland är det synd att man är blond... 

Av Hanna - 1 februari 2012 17:03

   

F
ikan med Monika. Chailatte kan ju vara det godaste.

 
Av Hanna - 1 februari 2012 16:45

 

Är precis hemkommen ifrån en shoppingrunda med en kompis. Hittade en massa fint men... jag gjorde någonting stort idag! Jag köpte inga kläder till mig själv. Innerst inne gråter jag men det känns ändå bra. Köpte en hårspray och en överraskning till min pojkvän (Blir du nyfiken nu?) . 

Sommarkläderna hade kommit ut i butik!!! Mitt ansikte lös upp som ett litet barns på julafton. Shorts, bikini, klänningar. Säger bara LOVE IT. Men sen började det snöa när jag väntade på bussen. Ingen bra kombo. 

Av Hanna - 1 februari 2012 12:10

           
       


Ät, drick, sov, skratta, motionera, festa. LEV!

Av Hanna - 1 februari 2012 07:00

       

Morgonfrill, vatten, nymålade naglar och en sockersöt kofta. Februari börjar bra.   

Skapa flashcards